Information om användning av cookies

Færgen använder cookies för att komma ihåg dina inställningar, samt använda riktade annonser och statistik. Denna information delas med tredje part. Vi börjar dock först när du klickar vidare till nästa sida. Ange vilka cookies du vill tillåta och läs mer om cookies. Vi använder en cookie för att komma ihåg ditt val. Vill du helt undvika cookies, ska du avaktivera cookies i din webbläsare. Tänk på att om du stänger av cookies kan du inte använda de funktioner som kräver att webbplatsen kan komma ihåg ditt val.

Cookies och privatlivspolitik

Passagerrättigheter

Færgen följer de EU-bestämmelser som behandlar passagerarnas rättigheter när de reser med färja.

Personer med funktionshinder och rörelsehinder

Færgen erbjuder assistans till personer med funktionshinder och rörelsehinder i hamnen och ombord på färjan. Denna service ska beställas på förhand och senast 48 timmar före avgång.

Beställning av assistans: Ring på telefon +45 702 315 15 eller skicka e-post.

Mötestid i hamnen (på meddelad tid) är senast 30 minuter före avgång.

Du kan orientera dig på förhand om förhållandena i hamnen och ombord på färjan. Gå in på godadgang.dk och se en beskrivning av hamnarna och förhållanden ombord på färjorna. Du kan t.ex. se var det finns hiss, hörslingor osv.


Færgen Restidsgaranti

Restidsgaranti är en uppsättning regler som beskriver hur vi tar hand om våra kunder om det uppstår några förseningar.

Gå vidare till online ansökningsformulär eller läs mer om Færgen Restidsgaranti.

 

 


Följ oss