Kundservice

Kundservice

Ring til oss på telefon +45 702 315 15

Öppet alla veckodagar kl. 06.00 – 00.00.

Øvrige telefonnumre i Færgen

Skriv, ring, eller kontakta oss direkt

Det finns flera sätt att kontakta oss på: Du kan skriva till oss, ringa till oss, eller kontakta oss direkt i ett av våra servicecenter och i biljettförsäljningen.

Du kan ordna det mesta online

Visste du, att du kan beställa biljett, se turlistorpriser och trafikinformation på Færgens hemsida? Har du en biljett som du vill ändra, radera eller kontrollera?  Sök biljett

Biljetter till FanøFærgen köps vid avgång. Det är inte möjligt att beställa biljett på förhand, varken via telefon eller internet.

Færgen Bizz och Færgen Kort

Är du ägare av en Færgen Bizz- eller ett Færgen Kort, ska du beställa biljett via MinFärja. Det är också från MinFärja som du uppdaterar din personliga information och ditt betalkort. Är du ännu inte avtalskund kan du läsa mer om Færgen Bizz och Færgen Kort.

Vi ser fram emot att höra från dig.


Dessa sidor finns på danska och engelska. Länkarna nedan länkar till danska sidor.

Skriv till oss | Personlig kontakt | Restidsgaranti


Övriga telefonnummer till Færgen

Buss-, Gruppresor och Catering

Telefonnummer: +45 562 021 60

Direktion

Telefonnummer: +45 562 025 05

DSB

Telefonnummer: +45 701 314 15

Fragt

Telefonnummer: +45 562 021 40

Kundeaftaler

Telefonnummer: +45 562 021 20
Åbningstid: Mandag – fredag kl. 09.00 – 16.00

Salg og marketing

Telefonnummer: +45 562 024 10

Servicecenter Ystad

Telefonnummer: (+46) 411 55 87 00

Det Svenske Konsulat

Telefonnummer: +45 562 024 13

Hemsidan använder cookies för att möjliggöra biljettbokning, statistik och marknadsföring | Läs mer